Wśród licznie przeprowadzonych przeze mnie kampanii i projektów znalazły się projekty dla branży technologicznej, edukacyjnej, budowlanej i marketingowej, m.in. dla Gadu-Gadu (GG), Dyckerhoff Polska, MAC Edukacja (Grupa MAC S.A.), Lafarge Polska, Barlinek S.A., Cersanit S.A.
Jako były dziennikarz (praktyk i z wykształcenia – ukończyłem Wydział Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego), traktuję media z szacunkiem i zawsze opowiadam się za szczerym dialogiem firmy z dziennikarzami i blogerami, rozumiejąc potrzeby obu stron. Pisałem artykuły dla Onet.pl i Gazety Wyborczej.
Byłem m.in. rzecznikiem prasowym Grupy MAC S.A. dostarczającej kompleksowych rozwiązań dla edukacji. Rozwijam także start-up ClippGO! wprowadzający technologię AR do naszego otoczenia.
Odpowiadałem za kompleksową kampanię IPO Gadu-Gadu S.A. (debiutu giełdowego) i relacje inwestorskie, współpracę z mediami, zarządzanie kryzysowe, pisanie zestawów prasowych i udzielanie informacji mediom jako rzecznik prasowy – nie tylko w wygodnych tematach.