PR-em zajmuję się od 1999 roku. Przez ten czas pomogłem wielu firmom i osobom w krytycznych momentach wizerunkowych i przeprowadziłem liczne kampanie dla marek. Skorzystaj z mojego bogatego doświadczenia i powierz mi swoje relacje z mediami i otoczeniem.
Oferuję kompleksową obsługę PR:
- public affairs – budowanie wizerunku firmy w oparciu o poprawne relacje z instytucjami i urzędami,
- działania CSR wzmacniające wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie,
- tworzenie treści dla mediów (komunikaty prasowe, press-kity, zestawy prasowe, wydawnictwa firmowe – custom publishing),
- umawianie wywiadów w mediach – plasowanie informacji o zarządzie, firmie, produkcie,
- komunikację kryzysową (opracowywanie scenariuszy kryzysowych, zarządzanie kryzysowe, sztab kryzysowy),
- organizowanie i prowadzenie konferencji prasowej,
- nadzorowanie treści w kanałach social media (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn) w ramach współpracy z agencjami social media,
- tworzenie strategii komunikacji,
- monitoring mediów i social media we współpracy z firmami monitorującymi.
Pełnię również funkcję pełnomocnika zarządu ds. komunikacji oraz rzecznika prasowego dla marek i firm, biorąc na siebie odpowiedzialność za rzetelny, uczciwy dialog z mediami i otoczeniem. Byłem wieloletnim rzecznikiem m.in. Gadu-Gadu S.A., Dyckerhoff Polska, Grupy MAC S.A.
Jak pracuję?
Porozmawiajmy – przedstaw mi swój problem, cel i potrzeby.
Jeśli potrzebujesz komunikacji PR – przedstawię analizę sytuacji wyjściowej, zaproponuję zintegrowane działania i sposób ich mierzenia, a potem przystąpię do pracy operacyjnej.
Jeśli potrzebujesz tekstów, haseł reklamowych – rozpiszę zestaw propozycji.
Jeśli Twoja marka znalazła się w kryzysie wizerunkowym – zaproponuję pilnie działania i sposób komunikacji. Pamiętaj, że bezpieczniej jest mieć przygotowane takie scenariusze zawczasu… To też wykonuję.
W swojej pracy kieruję się etyką zawodową i zasadami fair play.